Ekonomi

Intersport’un Türkiye operasyonunu satın alan Eren Perakende’nin hedefi; 5 yılda 100 mağazaya ulaşmak

Eren Perakende, 55 ülkede 6.000 mağaza ile faaliyet gösteren Intersport’un Türkiye operasyonunu satın aldı. 12 mağazası bulunan Intersport’un mağaza sayısını 2028 yılına kadar 100’e çıkarmayı hedefleyen şirket, 5 yılda 250 milyon dolarlık iş hacmi yaratmayı hedefliyor.

Türkiye’de 12 uluslararası markayı bünyesinde barındıran, 20 ülkede 450 mağazası ve bini aşkın satış noktasıyla giyim ve ayakkabı sektörüne yön veren Eren Perakende ve 55 ülkede 6 bin mağazasıyla faaliyet gösteren Intersport’un Türkiye operasyonunun satın alınması, tamamlanmıştı. 12 mağazası bulunan Intersport’un mağaza sayısını 2028 yılına kadar 100’e çıkarmayı hedefleyen şirket, 5 yılda 250 milyon dolarlık iş hacmi yaratmayı hedefliyor.

Anlaşmanın ardından 5 yıl içinde mağaza sayısını 12’den 100’e çıkarmayı hedefleyen şirketin ana hedefi, markasını kısa sürede hem perakende hem de online ticarette hızla büyütmek. Şirket, yeni mağaza yatırımlarıyla da Intersport’un tüm Türkiye’ye yayılmasını sağlayacak. 2 bin 500 kişiye istihdam yaratacak. Yapılan açıklamaya göre deneyim perakendeciliğindeki tecrübesini Intersport’a yansıtacak olan şirket, spor odaklı markaları en güçlü koleksiyonlarla tüketicilere ulaştıracak. 81 ile sevkiyat yapacak olan şirket, açılacak yeni mağazalar ve tedarik ağı ile 2 bin 500 kişiye ek istihdam oluşturacak.

Eren Perakande, Intersport ile 5 yılda toplam 250 milyon dolarlık ciro hedefliyor. Genç sporcuların güçlendirilmesi Şirket, Intersport markası ile spor giyim ve spor malzemeleri mağazacılığının yanı sıra sporu ve sporcuları destekleyecek projelere de ağırlık verecek. Bu kapsamda şirket, başarılı ve gelecek vadeden genç sporcuları çeşitli proje ve sponsorluklarla önümüzdeki dönemde de destekleyecek. Şirket, bu yeni alanda toplumda spor ve sağlıklı yaşam bilincinin geliştirilmesi konusunu da sahiplenmeyi hedefliyor.

Eren Perakende CEO’su Osman Şentürk, tamamlanan satış işleminin her iki markanın gelişimi için çok değerli olduğunu belirterek, “20 ülkede 450 mağaza ve binden fazla satış noktasında insanların farklı giyim ihtiyaçlarına kaliteli ve uygun fiyatlı çözümler sunuyoruz. Bu ilave ile müşterilerimize spor ürünlerinde niş ve yüksek standartlı bir alternatif sunacağız.Bu alandaki tecrübemizle Intersport’un hem mağaza sayısı hem de erişim açısından tüm Türkiye’yi kapsayan bir marka olmasını sağlayacağız. Kısa süre içerisinde mağaza sayımızı 100’e çıkarmayı hedefliyoruz, “E-ticarette büyümeyi hedefliyoruz. Bu operasyon, ticari boyutunun ötesinde, uzun zamandır kurum kültürümüze dahil etmek istediğimiz spor ve sporcu vakfı idealimizi geliştirmesi açısından bizler için çok değerli. ” ‘Spor’ mottosuyla yola çıkarak, insanları spora ve spora teşvik ediyoruz. Sağlıklı yaşamı teşvik etmek istiyoruz. Çağımızda sağlıklı yaşam tarzını benimsemek ve spor yapmak artık bir hobi olmaktan çıktı. Bunu bir hobi haline getirmemiz gerekiyor. Uzun yıllardır Türk insanının giyim alışkanlıklarını ve ihtiyaçlarını en doğru şekilde analiz eden Eren Perakende olarak amacımız, insanımızın kaliteli spor eserlerine uygun fiyatlara ulaşmasını sağlamak; Bu çerçevede hayata geçireceğimiz bilinçlendirme projeleriyle toplumu spor ve sağlıklı yaşam fikrine yaklaştırıyoruz. Bu amaçla ülkemizin genç ve gelecek vadeden sporcularını farklı branşlarda her zaman desteklemeye kararlıyız” dedi.

ayancik-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu